sobota, 4 września 2010

JESTEM MAMĄ...

Co jakiś czas wraca do mnie ta piosenka. Czytałam różne opinie na temat tego tekstu i muzyki, ale to nieistotne, bo dla mnie ważne jest przesłanie i prawda tu wyśpiewana :)

JESTEM MAMĄ – wyk. Natalia Niemen

Słowa Małgorzata Nawrocka, muzyka Jacek Wąsowski i Jerzy Runowski

Myślałam kiedyś: zdobędę świat,
co drzwi przede mną już otwiera.
To kwestia dni, no może lat
w papierach sukces i kariera.
Mówili: talent, mówili: wdzięk,
mówili: wejdź szeroką bramą.
Wśród ofert rozejrzałam się,
wybrałam: chcę być mamą.

Jestem mamą - to moją kariera,
jestem mamą - na zawsze od teraz.
Jestem mamą - to premia, to awans.
Jestem mamą!

Już zatwierdzony mój biznes plan,
wiem po co grać, co dzień się budzić.
Ambicje niesłychane mam:
wychować ludzi chcę na ludzi.
Do tego talent, do tego wdzięk,
do tego serce i ręce, i głowa.
Choć kroki czasem zmyli lęk,
powtarzam wciąż od nowa:

Jestem mamą!...

Jesteś mamą - to Twoja kariera.
Jesteś mamą - na zawsze od teraz.
Jesteś mamą - zrobiłaś to dla nas.
Jesteś mamą!


http://www.youtube.com/watch?v=GyNPqud3Mhc&feature=related

3 komentarze:

a teraz powiedz, co o tym myślisz: